Jméno | Účel | Vypršení |
---|---|---|
show_cookie_message | Ukládá informaci o potřebě zobrazení cookie lišty | 1 rok |
__zlcmid | Tento soubor cookie se používá k uložení identity návštěvníka během návštěv a preference návštěvníka deaktivovat naši funkci živého chatu. | 1 rok |
__cfruid | Tento soubor cookie je součástí služeb poskytovaných společností Cloudflare – včetně vyrovnávání zátěže, doručování obsahu webových stránek a poskytování připojení DNS pro provozovatele webových stránek. | relace |
_auth | Zajišťuje bezpečnost procházení návštěvníků tím, že zabraňuje padělání požadavků mezi stránkami. Tento soubor cookie je nezbytný pro bezpečnost webu a návštěvníka. | 1 rok |
csrftoken | Pomáhá předcházet útokům Cross-Site Request Forgery (CSRF). | 1 rok |
PHPSESSID | Zachovává stav uživatelské relace napříč požadavky na stránky. | relace |
rc::a | Tento soubor cookie se používá k rozlišení mezi lidmi a roboty. To je výhodné pro web, aby vytvářet platné zprávy o používání jejich webových stránek. | persistentní |
rc::c | Tento soubor cookie se používá k rozlišení mezi lidmi a roboty. | relace |
AWSALBCORS | Registruje, který server-cluster obsluhuje návštěvníka. To se používá v kontextu s vyrovnáváním zátěže, aby se optimalizovala uživatelská zkušenost. | 6 dnů |
18plus_allow_access# | Ukládá informaci o odsouhlasení okna 18+ pro web. | neznámý |
18plus_cat# | Ukládá informaci o odsouhlasení okna 18+ pro kategorii. | neznámý |
bs_slide_menu | neznámý | |
left_menu | Ukládá informaci o způsobu zobrazení levého menu. | neznámý |
E-shop
IGRA 97200018 TT - RYCHLÍKOVÝ VŮZ B Ústí n. L., ČSD
NOVINKA 2021/2022
V roce 1983 došlo k přeznačení vozů Ba a Bac na novější označení B, takto se vozy udržely až do 90. let, kdy byly staženy z provozu a nahrazeny modernějšími vozy. S vozy Bp a BR tvoří ucelenou soupravu.
Minimální radius pro průjezd je 267 mm.
Délka přes nárazníky je: 193,5 mm.
Model je detailně zpracovaný přesně dle výkresů.
Výroba čtyřnápravových vozů Ba a Bac byla zahájena roku 1958 a 1959 v národním podniku Tatra Smíchov (původně Ringhofferovy závody na Smíchově).
Vozy byly určeny k provozu na hlavních tratích o rychlosti 120 km/h. Byly určeny pro mezinárodní provoz podle RIC a MC.
Později v roce 1960 byla zahájena výroba čtyřnápravových vozů Bai se stejnou konstrukcí pro provoz ve vnitrostátní osobní dopravě.
Zejména v 60. letech byly tyto vozy, kromě Bai, řazeny do mezinárodních rychlíků. Zajížděly do tehdejšího Německa (zejména mezi Prahou a Berlínem), Rakouska, Maďarska, Rumunska, Bulharska a Jugoslávie. Řada Bai představovala úplně poslední typ osobních vozů stavěných v Tatře Smíchov.