Jméno | Účel | Vypršení |
---|---|---|
show_cookie_message | Ukládá informaci o potřebě zobrazení cookie lišty | 1 rok |
__zlcmid | Tento soubor cookie se používá k uložení identity návštěvníka během návštěv a preference návštěvníka deaktivovat naši funkci živého chatu. | 1 rok |
__cfruid | Tento soubor cookie je součástí služeb poskytovaných společností Cloudflare – včetně vyrovnávání zátěže, doručování obsahu webových stránek a poskytování připojení DNS pro provozovatele webových stránek. | relace |
_auth | Zajišťuje bezpečnost procházení návštěvníků tím, že zabraňuje padělání požadavků mezi stránkami. Tento soubor cookie je nezbytný pro bezpečnost webu a návštěvníka. | 1 rok |
csrftoken | Pomáhá předcházet útokům Cross-Site Request Forgery (CSRF). | 1 rok |
PHPSESSID | Zachovává stav uživatelské relace napříč požadavky na stránky. | relace |
rc::a | Tento soubor cookie se používá k rozlišení mezi lidmi a roboty. To je výhodné pro web, aby vytvářet platné zprávy o používání jejich webových stránek. | persistentní |
rc::c | Tento soubor cookie se používá k rozlišení mezi lidmi a roboty. | relace |
AWSALBCORS | Registruje, který server-cluster obsluhuje návštěvníka. To se používá v kontextu s vyrovnáváním zátěže, aby se optimalizovala uživatelská zkušenost. | 6 dnů |
18plus_allow_access# | Ukládá informaci o odsouhlasení okna 18+ pro web. | neznámý |
18plus_cat# | Ukládá informaci o odsouhlasení okna 18+ pro kategorii. | neznámý |
bs_slide_menu | neznámý | |
left_menu | Ukládá informaci o způsobu zobrazení levého menu. | neznámý |
E-shop
Úvod » HO-LOKOMOTIVY » DIESELOVÉ » PMT 30514 HO - DIESELOVÁ LOKOMOTIVA "HEKTOR" 720 134-6, ČD
PMT 30514 HO - DIESELOVÁ LOKOMOTIVA "HEKTOR" 720 134-6, ČD
NOVINKA 202/22
Světla: 3 horní světla, 2 zadní světla, měnící se ve směru jízdy
Digitální rozhraní: PluX12
Délka přes nárazníky: 144,5 mm
Litý zinkový rám jemný potisk
Řadu T 435.0 vyrábělo ČKD v Praze od roku 1958. Uvedeno do provozu 150 kusů. Dalších 83 strojů bylo dodáno průmyslovým společnostem. V roce 1962 obstarala DR 20 dieselových lokomotiv tohoto typu pro posun na hlavním nádraží v Lipsku. 18 lokomotiv bylo prodáno také průmyslovým společnostem NDR. Kromě toho, že byly použity v posunovacích operacích, byly také vidět před místními nákladními vlaky, stavebními vlaky a příležitostně dokonce před osobními vlaky. V roce 1970 dostal BR V75 novou modelovou řadu kompatibilní s EDP 107.