Jméno | Účel | Vypršení |
---|---|---|
show_cookie_message | Ukládá informaci o potřebě zobrazení cookie lišty | 1 rok |
__zlcmid | Tento soubor cookie se používá k uložení identity návštěvníka během návštěv a preference návštěvníka deaktivovat naši funkci živého chatu. | 1 rok |
__cfruid | Tento soubor cookie je součástí služeb poskytovaných společností Cloudflare – včetně vyrovnávání zátěže, doručování obsahu webových stránek a poskytování připojení DNS pro provozovatele webových stránek. | relace |
_auth | Zajišťuje bezpečnost procházení návštěvníků tím, že zabraňuje padělání požadavků mezi stránkami. Tento soubor cookie je nezbytný pro bezpečnost webu a návštěvníka. | 1 rok |
csrftoken | Pomáhá předcházet útokům Cross-Site Request Forgery (CSRF). | 1 rok |
PHPSESSID | Zachovává stav uživatelské relace napříč požadavky na stránky. | relace |
rc::a | Tento soubor cookie se používá k rozlišení mezi lidmi a roboty. To je výhodné pro web, aby vytvářet platné zprávy o používání jejich webových stránek. | persistentní |
rc::c | Tento soubor cookie se používá k rozlišení mezi lidmi a roboty. | relace |
AWSALBCORS | Registruje, který server-cluster obsluhuje návštěvníka. To se používá v kontextu s vyrovnáváním zátěže, aby se optimalizovala uživatelská zkušenost. | 6 dnů |
18plus_allow_access# | Ukládá informaci o odsouhlasení okna 18+ pro web. | neznámý |
18plus_cat# | Ukládá informaci o odsouhlasení okna 18+ pro kategorii. | neznámý |
bs_slide_menu | neznámý | |
left_menu | Ukládá informaci o způsobu zobrazení levého menu. | neznámý |
E-shop
Úvod » HO-LOKOMOTIVY » DIESELOVÉ » RIVAROSSI HR 2899S HO - DIESELOVÁ LOK. ř. 744.1 EffiShunter 1000,ČD DIGITÁL ZVUK
RIVAROSSI HR 2899S HO - DIESELOVÁ LOK. ř. 744.1 EffiShunter 1000,ČD
DIGITÁL ZVUK
NOVINKA 2023/ČERVEN
Dieselové lokomotivy Effishunter 1000 jsou v současnosti vlajkovou lodí CZ Loko
pro těžké posunovací stroje ve stanicích nebo vlečkách i v traťové službě.
Jsou vybaveny moderním systémem řízení energie a trakce, který umožňuje vysokou účinnost strojů a nízkou spotřebu, a také evropským signalizačním systémem ETCS, který spolu se všemi dalšími technickými charakteristikami zaručuje certifikát STI pro interoperabilitu na hlavních evropských sítích. Mnohé z těchto strojů jsou v současné době používány nebo jsou objednávány mnoha státními a soukromými železničními společnostmi v Itálii, České republice, Slovinsku a Norsku, přičemž další verze budou v budoucnu jistě následovat.