Jméno | Účel | Vypršení |
---|---|---|
show_cookie_message | Ukládá informaci o potřebě zobrazení cookie lišty | 1 rok |
__zlcmid | Tento soubor cookie se používá k uložení identity návštěvníka během návštěv a preference návštěvníka deaktivovat naši funkci živého chatu. | 1 rok |
__cfruid | Tento soubor cookie je součástí služeb poskytovaných společností Cloudflare – včetně vyrovnávání zátěže, doručování obsahu webových stránek a poskytování připojení DNS pro provozovatele webových stránek. | relace |
_auth | Zajišťuje bezpečnost procházení návštěvníků tím, že zabraňuje padělání požadavků mezi stránkami. Tento soubor cookie je nezbytný pro bezpečnost webu a návštěvníka. | 1 rok |
csrftoken | Pomáhá předcházet útokům Cross-Site Request Forgery (CSRF). | 1 rok |
PHPSESSID | Zachovává stav uživatelské relace napříč požadavky na stránky. | relace |
rc::a | Tento soubor cookie se používá k rozlišení mezi lidmi a roboty. To je výhodné pro web, aby vytvářet platné zprávy o používání jejich webových stránek. | persistentní |
rc::c | Tento soubor cookie se používá k rozlišení mezi lidmi a roboty. | relace |
AWSALBCORS | Registruje, který server-cluster obsluhuje návštěvníka. To se používá v kontextu s vyrovnáváním zátěže, aby se optimalizovala uživatelská zkušenost. | 6 dnů |
18plus_allow_access# | Ukládá informaci o odsouhlasení okna 18+ pro web. | neznámý |
18plus_cat# | Ukládá informaci o odsouhlasení okna 18+ pro kategorii. | neznámý |
bs_slide_menu | neznámý | |
left_menu | Ukládá informaci o způsobu zobrazení levého menu. | neznámý |
E-shop
Úvod » HO-LOKOMOTIVY » PARNÍ » ROCO 7110012 HO - PARNÍ LOKOMOTIVA "HRBOUN" 310.20, BBÖ DIGITÁL ZVUK
ROCO 7110012 HO - PARNÍ LOKOMOTIVA "HRBOUN" 310.20, BBÖ
DIGITÁL ZVUK
NOVINKA 2023/24
Parní lokomotiva 310.20 Rakouských spolkových drah.
Model edice!
Pohon na dvou nápravách tendru a přes kardan na všech třech hnacích nápravách lokomotivy.
■ Jemně detailní podvozek
■ Filigránská simulace ovládání
■ Kola s kovovými paprsky NEM Finescale
■ Otevíratelné dveře kotle
■ Mnoho dalších detailů
Vlivem zvýšených hmotností vlaků v rychlovlakové dopravě, nejvlivnější konstruktér rakouské konstrukce parních lokomotiv Ing. h.c. Karla Gölsdorfa z roku 1906 nová rychlíková lokomotiva s kolovým uspořádáním 1'C2'. Toto „obrácené“ uspořádání os oproti pacifickému provedení, které je oblíbené v mnoha zemích, umožnilo osadit velký stojatý kotel se širokým roštem. Navzdory nízkému rakouskému limitu zatížení nápravy pouhých 14,5 t mohl spolu s masivním čtyřválcovým sdruženým motorem vzniknout vysoce výkonný stroj, který je mnohými železničními nadšenci považován za nejkrásnější parní lokomotivu v Rakousku. Prvních 11 strojů bylo dodáno ještě v mokrém parním provedení, dalších 90 kusů tohoto typu bylo nasazeno do provozu jako přehřáté parní lokomotivy řady 310 a využívány kkStB především na severní, Franz-Josefově a západní železnici mezi Vídní a Salzburg ve vysoce kvalitní osobní vlakové dopravě nasazen. „Ruský lesklý plech“, zkráceně nazývaný „modrý plech“, byl v raných železničních dobách alternativou k natřeným a lakovaným plechům, ale byl také estetickým prvkem. Používal se pouze v oblastech s vysokým odvodem tepla, jako jsou kotle a vložky válců. Černobílé fotografie naznačují, že i lokomotivy řady 310 měly opláštění „Blue Sheet“. Tuto domněnku podporují i barevné obrázky. Černě lakované opláštění kouřové komory dává barevnému provedení zvláštní akcent. Vzhled této netradičně řešené lokomotivy je tedy velmi zdařilý.
Číslo produktu: | Ro7110012 | ||
VÝROBCE: | ROCO | ||
MĚŘÍTKO: | HO | ||
EPOCHA: | Ep.2 | ||
ŽEL.SPRÁVA: | BBÖ | ||
OSVĚTLENÍ: | ANO |
||
DÉLKA: | 248 mm | ||
DIGITÁL: | ANO ZVUK |