S cílem usnadnit uživatelům používat naše webové stránky využíváme cookies. Kliknutím na tlačítko "OK" souhlasíte s použitím preferenčních, statistických i marketingových cookies pro nás i naše partnery. Funkční cookies jsou v rámci zachování funkčnosti webu používány po celou dobu procházení webem. Podrobné informace a nastavení ke cookies najdete zde.

info@svetnakolejich.cz

737 331833

Šárka Drobilová






Úvod » HO-LOKOMOTIVY » DIESELOVÉ » ROCO 7310032 HO - DIESELOVÁ LOK. 118 514-9, DR DIGITÁL ZVUK


        

ROCO 7310032 HO - DIESELOVÁ LOK. 118 514-9, DR DIGITÁL ZVUK

novinka

skladem

 

Skladem: 1 ks
Číslo produktu: RO7310032
VÝROBCE: ROCO
MĚŘÍTKO: HO
EPOCHA: Ep.4
ŽEL.SPRÁVA: DR
OSVĚTLENÍ: BÍLÁ/ČERVENÁ
DÉLKA: 224 mm
DIGITÁL: ANO, ZVUK
MINIMÁLNÍ RADIUS: 358 mm
bez DPH : 7 189,26 Kč
s DPH (21 %):
8 699,00 Kč

do košíku:
  ks  

Kompletní specifikace

ROCO 7310032 HO - DIESELOVÁ LOK. 118 514-9, DR DIGITÁL ZVUK

DIGITÁL ZVUK

NOVINKA 2024

Dieselová lokomotiva 118 514 Deutsche Reichsbahn.
■ Rezervní lokomotiva pro vládní vlak NDR
■ 4nápravová konstrukce s jemnými koly
■ S kulatým výřezem dveří Jemně detailní model s mnoha samostatně připojenými díly
 ■ V digitálním provozu s individuálně zapínatelnými světlomety nebo zadními světly, osvětlením kabiny a osvětlením strojovny
Byly to normální sériové lokomotivy, ale přesto byly chráněny jako národní poklad - vládní lokomotivy NDR. Domovským depem tří vládních lokomotiv bylo depo Lichtenberg, které po roce 1970 patřilo k depu Ostbahnhof jako Est (provozní místo). Co nebylo tak dobře známé, je to, že vláda používala další V180 / BR 118. 118 514 byla považována za záložní lokomotivu a sloužila v různých depech v oblasti Berlína a byla používána pouze jako vládní lokomotiva v nouzových případech. Pokud jedna ze tří hlavních lokomotiv R-train musela přejít do RAW, byla 118 514 „přiřazena“ z běžného pravidelného provozu k brigádě R-train.
Číslo produktu: RO7310032
VÝROBCE: ROCO
MĚŘÍTKO: HO
EPOCHA: Ep.4
ŽEL.SPRÁVA: DR
DIGITÁL: DIGITÁL ZVUK
OSVĚTLENÍ: BÍLÁ/ČERVENÁ
DÉLKA: 224 mm
MINIMÁLNÍ RADIUS: 358 mm

M2MwYzY2N