Jméno | Účel | Vypršení |
---|---|---|
show_cookie_message | Ukládá informaci o potřebě zobrazení cookie lišty | 1 rok |
__zlcmid | Tento soubor cookie se používá k uložení identity návštěvníka během návštěv a preference návštěvníka deaktivovat naši funkci živého chatu. | 1 rok |
__cfruid | Tento soubor cookie je součástí služeb poskytovaných společností Cloudflare – včetně vyrovnávání zátěže, doručování obsahu webových stránek a poskytování připojení DNS pro provozovatele webových stránek. | relace |
_auth | Zajišťuje bezpečnost procházení návštěvníků tím, že zabraňuje padělání požadavků mezi stránkami. Tento soubor cookie je nezbytný pro bezpečnost webu a návštěvníka. | 1 rok |
csrftoken | Pomáhá předcházet útokům Cross-Site Request Forgery (CSRF). | 1 rok |
PHPSESSID | Zachovává stav uživatelské relace napříč požadavky na stránky. | relace |
rc::a | Tento soubor cookie se používá k rozlišení mezi lidmi a roboty. To je výhodné pro web, aby vytvářet platné zprávy o používání jejich webových stránek. | persistentní |
rc::c | Tento soubor cookie se používá k rozlišení mezi lidmi a roboty. | relace |
AWSALBCORS | Registruje, který server-cluster obsluhuje návštěvníka. To se používá v kontextu s vyrovnáváním zátěže, aby se optimalizovala uživatelská zkušenost. | 6 dnů |
18plus_allow_access# | Ukládá informaci o odsouhlasení okna 18+ pro web. | neznámý |
18plus_cat# | Ukládá informaci o odsouhlasení okna 18+ pro kategorii. | neznámý |
bs_slide_menu | neznámý | |
left_menu | Ukládá informaci o způsobu zobrazení levého menu. | neznámý |
E-shop
Úvod » HO-VAGÓNY » HO-NÁKLADNÍ » OTEVŘENÉ » ROCO 76020 HO - SET NÁKLADNÍCH VOZŮ typu Taehms a Taems, DB (SBB)
ROCO 76020 HO - SET NÁKLADNÍCH VOZŮ typu
Taehms a Taems, DB (SBB)
NOVINKA 2021/SRPEN
Souprava skládající se z nákladního vozu třídy Taehms a nákladního vozu se třídy Taems z Deutsche Bundesbahn pronajata Švýcarským federálním železnicím.
■ Používá se k přepravě jílu z Německa do Itálie
■ Stejně jako v 90. letech
■ Jemně detailní modely s mnoha samostatně připojenými zásuvnými součástmi
Po druhé světové válce měl stále větší význam vývoz jílu z německých těžebních oblastí. Od poloviny sedmdesátých let se přeprava hlíny směrem do Itálie - do severotalianských regionů s keramickým průmyslem - stále více přesunula z nákladních vozidel na železnici. Vlaky cestovaly asi 900 km z německého Westerwaldu přes Švýcarsko do Itálie.